עד 10 שנות אחריות
קבלן איטום

איטום ביריעות ביטומניות

במהלך ימי החורף כמעט בכל בניין ישן חווים נזילות מתוך הגג אל הדירות בקומות העליונות, בכל שנה וועד הבית אוסף כספים, מזמין זפת שיזפת את הגג, אך אין לכך אפקטיביות ברוב המקרים, תמיד נשארים אזורים שאינם אטומים לגמרי שגורמים לרטיבות, עוגמת נפש ועלויות רבות לצורך תיקון. מים יכולים להצטבר על הגג ולחלחל מבעד לסדקים בגג, ולגרום נזק לבניין ולדירות. כתוצאה מכך, עובש וטחב עלולים לצמוח על הקירות. איטום גגות ביריעות ביטומניות היא אחת השיטות המוצלחות ביותר לטפל בבעיות הללו. כדי למנוע נזקי רטיבות באופן יעיל ויסודי, ישנה שיטה נוספת לאיטום הגג, באמצעות הדבקת יריעות ביטומניות. הפיתרון יכול להיות יעיל גם כאשר הגג שטוח או משופע. במקום לבזבז זמן וכסף כדי לזפת את הגג בכל שנה, ניתן להשתמש ביריעות איטום שהן בעלות ציפוי עמיד למים כדי למנוע כניסת מים מהגג. השימוש ביריעות איטום מחזיק לאורך זמן ארוך יותר.
איטום גגות ביריעות ביטומניות

מחיר איטום ביריעות ביטומניות

איטום ביריעות ביטומניותמחיר
הכנת הגג וריתוך היריעות הביטומניות110 ₪ למ"ר
יריעות איטום מ- PVC גמישות וחזקות עם עמידות טובה מפני קרינת השמש130 ₪ למ"ר
איטום יריעות ביטומניות בשתי שכבות190 ₪ למ"ר

איטום גגות ביריעות ביטומניות

יריעות איטום מיוצרות משילוב של ביטומן ופולימרים נבחרים המשולבים יחדיו לקבלת עמידות בחום וב-UV ובעלות תכונות איטום. קרום איטום הוא שכבה דקה של חומר אטום למים המונח על פני משטח. שכבה זו רציפה ואינה מאפשרת למים לעבור דרכה. זה מבטיח שהמים לא יחלחלו לתוך היריעות. יריעות האיטום חזקות, גמישות, עמידות בפני קרעים ואלסטיות, כך שניתן למתוח אותן ולכסות סדקים. היריעה גמישה מספיק כדי לקבל כל צורה שהיא מונחת עליה בכל סוגי מאפייני הבנייה. התכונה החשובה ביותר של חומר האיטום היא קצב ספיגת המים של החומר. לרוב החומרים המיוצרים יש עובי אחיד, ללא יכולת היווצרות סדקים.

איטום עם יריעה ביטומנית מגיע במגוון שכבות. בחר משטח עליון מאחד החומרים הללו כדי להגן על היריעה מפני נזק:

משטח עליוןתכונות המשטח
חולחומר זה מספק איטום עמיד למים וגם בפני כימיקלים על גבי היריעה.
טלקשילוב טלק כשכבה העליונה של יריעת האיטום מגבירה את היציבות והעמידות שלו.
פוליאתילןחומר זה מונע מהפאנל להידבק במהלך האחסון וההובלה, אך ניתן להשתמש בו גם כשכבת הגנה.
אלומיניוםיצרנים מתקינים בדרך כלל אלומיניום ביריעה ביטומנית, כדי לאטום חדירה ולספק איטום אופטימלי מפני מים .
APP Modified Bitumenהוא חומר איטום פלסטומרי המכיל תערובת של ביטומן ופולימרים נבחרים, וכתוצאה מכך עמידות מצוינת בפני UV וחום.
SBS Modified Bitumenהוא קרום איטום פלסטומרי המגן על משטחי בטון מפני נזקי רטיבות. יריעה זו אטומה למים וגמישה מאוד סביב גגות בעלי צורה ייחודית.
פיברגלסיכולה להגן על משטחי בטון מפני נזקי מים, במיוחד באזורים חמים וטרופיים.
פוליאסטר
לחומר זה אחוזי התארכות גבוהים והוא מעניק חוזק אופטימלי ליריעה. פוליאסטר גם עמיד בפני זעזועים תרמיים.

יריעת איטום ביטומנית מאספלט עם תערובת של נוזלים אורגניים דביקים מתפקדת מצוין כחומר איטום לגג בטון בשיפוע נמוך. היצרנים אוטמים ואורזים את היריעות הללו בקפידה במפעל, והן מגיעות לאתר בצורת גליל. בעלי מקצוע מניחים אותם באמצעות ריתוך עם אש. במהלך תהליך ההדבקה, יש לפרוש את יריעות האיטום הביטומניות ולהניח אותן בחוזקה על פני השטח. משתמשים במוצר דביק או מחברים את היריעה למשטח עם מפוח. שכבת היריעה הביטומנית עמידה ומגינה מפני חלחול מים אל הגג.

גורמים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת איטום גגות

  • עמידות בפני נזקי השמש: קרום האיטום צריך להיות אולטרה סגול (UV) יציב או עמיד. אחרת, היריעה תתפרק עם הזמן.
  • קרום האיטום צריך להיות בעל יכולת מתיחה, במיוחד אם זה בניין רב קומות או פלדה, ולכסות סדקים שעלולים להתפתח עם הזמן בבטון. תכונה זו תאפשר ליריעה להימתח על פני סדקים שעלולים להתפתח בעתיד.
  • יריעה אמורה למנוע מעבר מים דרכה, אך לאפשר לאדים לצאת. הקרום העמיד למים צריך להיות עמיד מספיק, כדי לעמוד ברוח ובמי גשמים.
  • עמידות בפני שחיקה: החומר צריך לעמוד בפני בלאי משימוש יומיומי. אנשים עולים על הגג, מפילים מסמרים, ברגים וחפצים כבדים, יריעה טובה צריכה לעמוד בפני שחיקה ובפני בלאי.
  • יציבות כימית: היריעה צריכה לעמוד בפני כימיקלים ופסולת, אחרת היא עלולה להתפרק במגע עם אדמה וחומרי בניין.
    ליריעות האיטום צריכה להיות הגמישות שתתאים לצורת הגג .

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
052-3361556

דילוג לתוכן