עד 10 שנות אחריות
קבלן איטום

איך מונעים נזילה בחדר האמבטיה?

מאת מאמר מערכת
אביב גבהים, נזילה באמבטיה, איטום חדר אמבטיה

המקלחת פולטת רטיבות – מים ואדי מים – ויוצרת סכנה ללחות ורטיבות לא תקנית. רטיבות זו עלולה לגרום בהמשך לנזקים בקיר ובחיפויים של חדר האמבטיה. לפניכם מאמר העוסק בנושא.
ראשית, הצעד החשוב ביותר שצריך להקפיד עליו הוא נושא של איטום חדר האמבטיה.

איטום נכון של הקירות והחיפויים בחדר ימנעו נזקי רטיבות ועלויות כספיות מיותרות. חברת אביב גבהים מבצעת מגוון נרחב של עבודות איטום, לרבות איטום מקצועי לחדר האמבטיה.

מקלחון או אמבטיה?

נושא נוסף שיכול לסייע במניעת נזקי רטיבות הוא המקלחון. בשנים האחרונות אנחנו רואים טרנד לפיו המקלחונים מחליפים את האמבטיה והווילונות של חדר האמבטיה. יש לך יתרון כפול – מצד אחד, חוויית הרחצה הפכה למהנה מאוד ומצד שני, חדר הרחצה נשאר יבש.

ווילון האמבטיה המוכר לנו ממרבית המקלחות והאמבטיות אמנם עונה על צורך מסוים של שמירת המים בתוך האמבטיה עד כמה שניתן, אך יחד עם זאת ניתן לראות כי הפתרון הזה איננו אופטימלי ולעיתים נראה כי הווילון הוסט ובכך רצפת חדר הרחצה הפכה להיות רטובה ומלוכלכת. המצב מחמיר כאשר אין אמבטיה – קשה מאוד לשמור את המים בפנים ולמנוע מצב שבו חדר הרחצה נרטב כולו.

נדמה כי התחום של ייצור מקלחונים תופס תאוצה בשנים האחרונות בעיקר בגלל הנושא הזה – ובגלל נושא העיצוב של חדר האמבטיה. מקלחונים הינם דלתות זכוכית או פלסטיק, אשר באו לתחום את אזור הרחצה בצורה הרמטית המונעת זליגת מים לשאר החדר. המקלחונים הינם בעלי דלתות שאותם ניתן לסגור בעת הרחצה, הדלתות נסגרות בצורה אטומה ובכך מונעות יציאה של מים.

כנראה שיש יותר העדפה למקלחונים

את המקלחונים ניתן להזמין או לקנות במגוון של דגמים וגדלים, הבחירה במקלחון מסוים תעשה על פי מגבלות המקום הקיים בחדר הרחצה שלכם ועל פי טעמכם האישי ישנם כל מיני עיצובי זכוכית ומבנים של מקלחונים. ניתן להתרשם ולראות על מנת להחליט מה מתאים לחדר הרחצה הפרטי שלכם.

מקלחונים דורשים תחזוקה מינימלית של ניקוי מאבנית לצורך אסתטי וניקוי חלקי הפלסטיק האוטמים את כניסת המים על מנת שלא יעלו עובש לאחר שימוש רב. יחד עם זאת ההמלצה היא להחליף את חלקי הפלסטיק האוטמים אחת לכמה שנים על מנת למנוע מצב של עובש או ריקבון של הפלסטיק ועל מנת לשמר את יעילות האיטום שלו.

רוצים להחליף לאמבטיה או למקלחון? תתחדשו!
אנחנו כאן עבור כל שאלה בנושא. חייגו עכשיו
  073-7616029

מספר זה הינו מספר וירטואלי, שהוא חלק משירות תוכן המופעל על ידי זאפ גרופ בע"מ ומפנה את המתקשר לבית העסק.
משתמש העושה שימוש במספר הווירטואלי, מסכים כי החברה תהא רשאית לשמור את מספר הטלפון ממנו התקשר, לכלול אותו במאגר מידע או ליצור באמצעותו קשר עם המשתמש, וכן כי המספר עשוי להשתנות מעת לעת.

מספר הטלפון הרגיל של בית העסק הוא
052-3361556

דילוג לתוכן